madonna

fan vad dagarna går fort.. det är hemskt att tänka på det ibland.
men vad gör det för skillnad?
nada.
aja, idag ska jag skriva teorin på den andra uppgiften på tentan, det är bestämt!
men först ska jag iväg till ekeby..
det är planerna jag har för idag och jag hoppas pluggandet går bra trots att mitt huvud är en katastrof, har sån jäkla märklig värk.. jag har haft det till och från ett bra tag nu.. =/

igår pluggades det alldeles för lite..
jag och lovisa skulle ner på stan o beställa tid till piercing, svaret blev: "vad sägs om nu?"
så vi körde på!
jepp, jepp =)
resten av dagen var vi här hemma, kikade på film o käkade o sånt..

nä, nu ska jag ordna med lite innan jag åker iväg till ekeby.
babaj

Kommentarer
Postat av: Fiian

Jag har tagit bilderna med min gamla skruttiga olympus, kan du tro det? :D Den är tydligen inte så dålig i alla fall, förutom att det är lite glapp i knappen på den! ;)

2007-10-24 @ 11:51:41
Postat av: Anonym

nej verkligen inte! va kul att det blir så bra bilder =)

2007-10-24 @ 15:25:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback