seminarium

shit, vart tog den här dagen vägen?
imorse var jag i skolan några timmar på ett seminarium där vi presenterade och diskuterade de grupparbeten vi höll på med förra veckan. alltid lika kul och intressant. =) jag tycker verkligen om att sitta sådär i smågrupper och prata och reflektera över sånt man har kommit fram till och sånt man funderar på. jag känner mig så klok på nåt vis när jag kan prata och känna att jag förstår och att jag är förstådd framför allt. det är kul att prata med människor som "brinner" för liknande saker, i det här fallet människor inom den sociala omsorgen och hur arbetet ser ut där. jag verkligen känner hur jag inspireras och får nya uppslag och tankar inför hur jag själv vill att det ska se ut när jag väl kommer ut på "marknaden" och det är riktigt kul! =)

nog om det.. för idag i alla fall.
nu vill jag göra något annat.
vad vet jag i och för sig inte..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback