fort, fortare, fortast..

tiden rusar iväg.
snart sitter jag här i full panik, med hemtentan..
..ja i värsta fall.
men så ska det inte bli!
nej, imorgon sätter jag igång, det måste jag göra.

nyss var det måndag, nu är det redan torsdag?!
vart har tiden tagit vägen?
jag vet ärligt talat inte.
tagit vara på den har jag väl inte riktigt gjort..
men i alla fall.

idag åker vi till bettna igen.
vi ska fira jenny imorgon =)
lär bli toppen, som alltid!

image121
vi har fyllt akvariet och nu bor alla våra fiskar där.
fint värre!

Kommentarer
Postat av: .Fiian

Jag kan inte annat än att hålla med! Tiden bara rusar, och denna vecka har gått fort som sjutton!! Helt plötsligt är det helg liksom!! Men i alla fall! :) Ha det så kul i bettna! :) Pussis!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback