massor

jaha, där försvann en helg till.
jobba, jobba, jobba.
igår skulle jag gått till 21, men jag orkade inte. hela den dagen kände jag mig som en skrutt..
jag var trött, så jäkla trött!
ibland blir det bara så.
jag gick hem 16 hursomhelst, jag hade världens tur som fick en av de andra som jobbade att stanna kvar till 21. riktigt snällt!

idag var det föreläsning som stod uppskrivet i almanackan, men jag vaknade och kände bara nej, det är ingen mening. jag hade verkligen ingen lust.
men jag gick upp i alla fall. drack en mugg kaffe, fick med tommy ut på en promenad och så har jag bläddrat och läst lite grann i kurslitteraturen. det är grupparbete som gäller resten av veckan, så det är bra att vara lite förberedd, och det känns det som att jag är.

resten av dagen vet jag inte hur den ser ut.
men jag har väl tänkt att jag ska läsa lite mer, men jag vill läsa böckerna till nästa delkurs i stället, de verkar roligare, men jag får vänta lite med dom.

en lunch på stan vore mumsigt.. =)
om bara magen slutar göra ont..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback