plugg

en himla massa plugg..!
igår var jag faktiskt riktigt duktig! pluggade mest hela dagen, med några avbrott för mat- och kaffeintag (mest kaffeintag..) och en långpromenad med totte och wito blev det förstås, det var ett måste på eftermiddagen då mitt huvud var överbelamrat med allt vad etikteorier heter. det var riktigt skönt att rensa bland tankarna lite!
det lär bli en sån promenad idag också..
idag är det sista läs- och anteckningsdagen, imorgon ska jag börja renskriva allt och hoppas på att jag gjort ett bra förarbete.. hua!

men nu frulle och mer kaffe!


Kommentarer
Postat av: .Fiian

Visst låter det som en fantastisk idé! :D
Ooooh, en till som bara har massa etik i huvet! Kuuul! Jag håller på att skriva om alla begrepp inom etiken, och du skulle se mitt kladd! Haha, meeen, snart är det dags för renskrivning, det kan ju bli bra! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback