som vanligt!

ja, inte har jag pluggat någonting i helgen.. så typiskt mig!
men jag har i alla fall börjat idag.
jag har satt upp lagom rimliga mål för vad jag ska ha gjort klart idag, jag ska se om den strategin fungerar, men det borde den!
har en vecka på mig nu och jag känner mig rätt så säker på uppgiften (eller ja, uppgifterna..), det gäller bara att få ner det på papper.. men ja, första prioritet blir att läsa..
och så läsa lite till..

helgen har föresten varit toppen! =)
i fredags var det full rulle när vi firade jenny, att så lite folk kan föra så mycket väsen.. eller ja, vi var väl ett tiotal när vi var som flest, men i alla fall..
fast jag tror, eller är ganska säker på, att det var skrålandet framför tv:n med singstar som orsakade mest (o)väsen ;p
men kul var det!
halva natten höll vi igång och lördagen blev med andra ord rätt seg.
gårdagen däremot blev aningens mer hurtig, i alla fall för mig, jenny och zandra, vi åkte nämligen till stallet där jenny brukar vara. där skulle zandra rida lite grann så jag och jenny gick bredvid, så vi fick en ganska ordentlig promenad!
vi var i stallet nästan hela eftermiddagen, det var riktigt skönt!

nej, nu måste jag ta och läsa lite..!

Kommentarer
Postat av: Maria

jasså, är du kvar Bettna? Såklart vi ska ses då..! imorgon kanske? ska hem till mamma och pappa idag..och så...=D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback