börjar ledsna på denna jäkla huvudvärk!

jahapp, i tron om att få spendera natten hos en av mina bästa vänner, så blev det i stället att jag fick traska hem för att ta tabletter mot den här jäkla huvudvärken..  som jag för övrigt börjar ledsna väldigt mycket på! är det inte det så är det magen.. och idag har det varit båda! riktigt ljuvligt. =/

hursomhelst så har jag haft en bra dag (trots magont o annat).. och en välbehövlig sådan! tack =)

nu får det bli sängen, för imorgon behöver jag vara pigg!

Kommentarer
Postat av: Eva-Maria

Har du varit hos en massör eller kiropraktor ngn gång? Jag fick stora problem förut med huvudvärk och gick till en kiropraktor som släppte på en massa spänningar, sedan försvann det =) Nu har det dock kommit tillbaks pga whiplash men det är inte lika lätt att åtgärda *suck*


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback