de bortoli

de bortoli - gewürztraminer och riesling, det godaste vinet alla kategorier! så ni vet. köp och drick, ni lär inte ångra er, om ni gillar vitt vin förstås. =)
ja, jag ska alltså avnjuta detta alldeles snart, till det blir det hemmagjord kräftröra på baguetter, mums! dessutom tror jag tommy gör nåt väldigt onyttigt, han höll i alla fall på med nåt som liknande det som niklas, i "niklas mat" gjorde igår. hua.. kaloriintaget lär inte se bra ut efter ikväll. men ja, någon kväll i veckan kanske det inte gör så mycket. men dessvärre sätter det sig ju direkt på det dåliga samvetet också.. aja, jag ska försöka njuta i alla fall. jag har ju trots allt gått i närmare 1½ timma och orbitrekat en halvtimma idag. =)

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Vad var det för onyttigt ni åt då? Haha nyfiken ;)

Postat av: Linnéa

Ahaa brödpudding. Visste inte vad det var, men kollade upp det nu, lät värsta gott ju! ;)

2008-04-05 @ 20:16:44
URL: http://linneeaah.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback