..det var inget skämt

när jag kollade studentmailen imorse och såg att resultatet från tentan hade kommit så fick jag genast en klump i magen. jag tänkte direkt att det där stora U:et skulle stå där och hånle åt mig.. men när jag väl öppnade mailet så var det verkligen inte så, det var tvärtom, där stod ett stort VG i stället, jag trodde förstås inte på det.. det gör jag aldrig.. så jag gick in på studentportalen också, där alla avslutade kurser och betyg står, och även där stod det VG. heeelt otroligt! jag är glad för det, verkligen! ..men jag hade blivit glad för ett G också, det blir jag alltid! ..jag trodde verkligen inte att jag skulle klara den här tentan, jag var långt ifrån nöjd när jag lämnade in den. men ja, jag tackar och tar emot och försöker vara stolt över mig själv. =)

nu ska jag maila iväg två frågor till seminariet som är på fredag. sen blir det promenad i solen, myyys!

Kommentarer
Postat av: Heléne

härligt kämpat!!
Grattis!

Postat av: Dessan

Du är grym gumman! Bra jobbat :)
Jag tror starkt på dig i alla lägen!

2008-04-23 @ 19:46:52
URL: http://dessa.blogg.se
Postat av: emma

tack, vad ni är snälla! =)

2008-04-24 @ 16:32:58
URL: http://kalltkaffe.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback