eskobar - silver & gold

jag har ingenting att uppdatera er med känns det som. men främst är det orden som inte kommer ut på något bra sätt. fingrarna vill knappt nudda tangenterna.. men så är det ibland.
igår käkade vi jätte god middag och så, kollade ett gäng avsnitt av la ink och drack lite rödvin, det var mys!

idag har det bland annat blivit en långpromenad och så har jag pluggat lite, men alldeles för lite för att vara nöjd över mig själv. men jag är så trött hela tiden, så jag somnar bara jag slår upp någon utav böckerna. =/ aja, det är ju så ibland och det hänger förmodligen ihop med hur jag känner angående skrivandet här. det är egentligen inte brist på saker att skriva det handlar om utan snarare brist på motivation skulle jag tro..

nej, nu ska jag springa en sväng innan det är dags att fixa lite käk. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback