grått

oj, en grå dag idag, än så länge i alla fall.. kanske kan vara skönt att vila från solen lite ;) nej, sol är underbart! men det är bra om det är grått, då blir jag inte lika sugen på att gå ut och då kanske det kan bli något skrivet på tentan, det vore toppen!
..igår blev det nämligen inte så mycket skrivet, några rader bara.. för sen hördes jag och dessan så då bestämde vi att vi skulle ses på stan. det blev lunch på KAKA och sen en del shopping, inte så mycket för min del, men en fin liten väska bland annat. =) efter några timmar på stan gick vi hem till mig och myste på balkongen en stund innan dessan for vidare. kort och kort en underbar dag! =)

nej om jag skulle försöka få något skrivet kanske..?

Kommentarer
Postat av: Dessan

Gumman igår var perfekt :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback