idag är det visst fredag

image290morsning! efter mitt mastodontinlägg igår så får jag väl försöka hålla mig kort idag, så ni inte överger mig på grund av tristess. hursomhelst så får det bli en promenad snart, jag blir sugen när jag ser hur solen tittar fram. =) sen skulle det visst bli skitväder resten av helgen, så då lär det inte alls kännas lika inbjudande att gå ut..
efter promenaden kommer det förmodligen kännas bättre och lättare att läsa lite inför seminariet också, det brukar göra det efter att jag varit ute och traskat och andats lite frisk luft. =)


Kommentarer
Postat av: Sofie

Har ni sol? Va fuskigt.. Det hade vi igår men då jobba jag, hade hoppasts på o få sitta ute ida men men :/
Hur är det annars?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback