jag befarar..

image312..att jag håller på att bli förkyld eller liknande. usch och fy i så fall! visst jag har känt så här förut och så har det ändå inte hänt nåt större, så jag hoppas det bara är något snabbt övergående. JAG VILL INTE BLI SJUK! ..fast å andra sidan vore det väl på tiden, men nej jag hoppas verkligen att jag slipper undan även den här gången!

jag och tommy "firar" valborg med att tvätta, kul va? äsch, det spelar ingen större roll faktiskt.. vädret blev ju typiskt valborgväder i alla fall, så vad gör mys (ja, vi tvättar ju inte hela tiden) inomhus då? inte så mycket! =)
det var meningen att att vi, eller i alla fall jag skulle ha åkt till maria i nyköping ikväll och partat lite, men sinar det i plånboken så gör det.. =/

..hoppas ni har en trevlig kväll hursomhelst!



Kommentarer
Postat av: Dessan

Hej gumman!

Självklart! Det går jättebra om du vill följa med direkt efter att jag slutat :)
Hm ja jag kom till Maria, åt, låg halvdeckad i soffan och tog bussen till Flen 22.05 för att jag mådde så jäkla kasst. Feber och grejer =( Men till på fredag ska jag vara frisk och på G igen!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback