kvällspromenad

nu har jag duschat och ska snart lägga mig tänkte jag, så jag orkar med en tretimmars föreläsning imorgon, hehe
nej men jag är faktiskt rätt trött, eller ja, i alla fall sugen på att lägga mig under täcket och mysa..
hursomhelst så har det varit en bra dag idag, tommy och jag gick en långpromenad vid lunch någon gång, det var väldigt varmt kan jag säga.. men jag ska inte klaga, det är underbart med sol! =)
..och det blev en promenad ikväll också, för en stund sedan. lovisa ringde och frågade om jag ville gå en sväng och jag tackar sällan nej till en promenad. =) så blev det och en timma senare kom jag in med hes röst, haha när jag pratar är det svårt att få tyst på mig! ..men ja, vi hade inte setts på ett tag och jag hade mycket att berätta.. tydligen ;)

jag har lärt mig lite idag och de senaste dagarna.
jag väljer att lyssna och ta emot råd, jag kan inte helt och hållet förlita mig på min egen förmåga, det är ju rent ut sagt dumt!

nej, nu får det bli sängen!
gonatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback