makalöst otroligt fantastiskt underbart!

image301
jag förstår inte hur jag (och tommy) har lyckats undgå matthew good's senaste album. det har funnits sen förra året och vi har missat det! helt jäkla otroligt.. (dåligt av oss!)
men nu har vi det och det njuts för fullt! jag kan ärligt talat säga att det inte finns någon annan musik som så direkt går rakt in i hjärtat på mig som hans! jag är förälskad och har varit det sen första tonen jag hörde ..och skulle jag vara tvungen att välja en enda artist att lyssna på för resten av mitt liv så vore det fantastiska matthew, det är ett som är säkert!



weapon, en låt från den helt suveräna skivan "avalanche".

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Oj vad bra den var! Fick rysningar av gitarren och sången i början! Måste nog lyssna fler låtar av honom/dem(?). Värsta bra!!

Postat av: Linnéa

Oh ja, vill gärna ha låtar, så jag hoppar på dig på msn sen ;)

2008-04-16 @ 19:24:37
URL: http://linneeaah.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback