ny trend?

image297 image298 image299
katt i stället för hund i väskan?
oliver verkar ju inte hata idén i alla fall med tanke på att han ska ner i allt som ser ut som en påse, väska eller liknande (allra helst om den prasslar). fast ja, det verkade ju inte som att det var lika kul att bli buren, ska väl erkännas..

snart blir det att "orba" lite, hehe snyggt uttryck!
hursomhelst så försökte jag förut, fast min mage höll på att ta livet av mig, rätt osmart jag vet.
men nu känns magen i alla fall lite bättre (kanske?), så jag ska snart joina "orbin" och mix megapol. =)

Kommentarer
Postat av: Sofia

Heh, så sööt han är! :) Hoppas alla överjävliga tankar lämnar dig i alla fall lite snart, och att du tar hand om dig! :) Kramar!

Postat av: Therése

Ja, det tycker jag verkar som en ny grej. En söt katt i väskan istället för en liten hund.

2008-04-21 @ 15:40:46
URL: http://www.sidandsally.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback