perfa

det var alldeles lagom idag. skönt!
min grupp är verkligen toppen! att jag alltid haft sån tur med mina grupper..? jag kan ju bara hoppas att det fortsätter så resten av livet, men något säger mig att det inte är nåt att räkna med. men, men jag får vara glad så länge det varar. =) hursomhelst så fick vi lite gjort, kanske alldeles för lite, men det lär ordna sig ändå, det tycks det alltid göra!

nu ska vi dra iväg till willys, så det lär bli att kånka kassar hem sen.. usch.. men å andra sidan är det skönt med påfyllning i kyl o frys!

just nu hoppas jag bara att den huvudvärk jag känt hela dagen inte bryter ut till något migränliknande så att jag kan få lite pluggat i helgen. tyvärr är det ett måste då det är ett seminarium igen på tisdag och till dess ska två böcker vara lästa. jag förstår inte riktigt hur de har tänkt när de gjort planeringen.. men ja, det är inget att fundera på, det är väl bara att göra't!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback