riktigt bra kväll!

kvällen igår var riktigt lyckad, jag har inte haft så kul på länge, väldigt länge!
först blev det middag och så hemma hos Linnéa där Jossan och Cristine också var. Christine stod för maten och det var verkligen jättegott! under timmarna där så blev det även jätte goda vattenmelondrinkar, vi fick i oss en hel bacardi med vattenmelonsmak, med massor av riktig vattenmelon och vindruvor i! vi blev glada(re) och taggade och begav oss runt åtta till Elle där de som skulle komma från klassen var, plus några till. =) där blev det lite vinhinkande och en massa prat. lite senare kom även dessan och förgyllde tillvaron lite extra, superkul! till slut blev det dags att börja dra sig mot nybron, som vi alla verkade ha siktat in oss på. ..där var det 25-års gräns, men det verkade inte hindra någon av oss från att komma in. =) väl inne så var vi mest överallt tills jag och dessan hittade schlagergolvet (eller vad man ska kalla det) där vi fastnade och dansande o sjöng i 1½ timma, minst ;) så det blir inget träningspass idag inte haha!

image306
fina tjejerna; christine, linnéa och jossan. =)

image307
jag och underbara dessan. =)

image308
dans, eller nåt haha
(fler bilder blir det nog inte, det är dålig kvalitet på de flesta, som ni säkert ser..)

det blir den uppdateringen ni får, men det var en rikigt lyckad kväll i alla fall! =D
nu ska jag slappa vidare!

Kommentarer
Postat av: Dessan

Lilla huvudet på mig! Haha!

Postat av: Josie Anemar

Haha, vet inte vad vi gör... dansar verkar det ju inte som, hahaha :)
Kraamar Jossan

2008-04-28 @ 13:33:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback