up with the rooster

jag gick upp med tommy även idag, grejen var att han skulle åka redan 06.42, så 05.30 var vi uppe och drack kaffe. men det var mys och jag följde honom till tåget och passade på att gå en promenad med Vito. det var soligt, men lite småkyligt, precis som jag gillar det. =) det är verkligen skönt att gå ut och gå på morgonen, men jag var faktiskt förvånad över att det ändå var så mycket folk i rörelse redan innan sju. men ja, folk ska väl till jobb och så förmodar jag.
hursomhelst så ska jag käka upp min frukost och kolla "det vanliga" på nätet. sen får jag se om det blir något pluggande, men jag hoppas det.. fast lite har jag faktiskt skrivit nu på morgonen.
jaja, det återstår att se hur det blir.

Kommentarer
Postat av: Dessan

Tack för en härlig dag gumman!
Underbart!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback