vad finns det att säga?

idag var det mdh och seminarium som stod på schemat. kommentarer kring det är överflödiga då dessa skulle speglas av den frustration som jag tyvärr drabbades av. suck.. men jag får skylla mig själv, jag förstår det. jag hade kunnat sagt nåt. men, men några nya intryck och lite andra perspektiv har väl infunnit sig trots allt och det är ju positivt.

nej, nu får det bli en promenad känner jag, så jag får "vädra" tankarna lite..


uppdatering: 17.33

varför var det ingen som sa att det snöade/regnade innan jag gick ut i tron om en härlig långpromenad i skogen? hmm, kanske hade jag kanske kunnat rikta nyllet mot ett fönster själv. men ändå! hursomhelst så blev det en liten promenad i alla fall, Vito måste ju rastas liksom.. och jag med för den delen! en halvtimma blev det och jag vet inte vem som såg mest ut som en dränkt hund när vi kom in, troligtvis Vito.. men jag var nog inte långt efter!

aja, nu blir det mumsigt grönt te och macka i soffan (och för att mysa till det riktigt så får boken "arbetsgruppen, den professionella gruppens psykologi" följa med ;).

Kommentarer
Postat av: Eva-Maria

Vet inte hur det blev efter rasten (åkte hem pga ont i nacken, whiplash som gör sig påmind ibland) men när det ska generaliseras så grovt och uttryckas som att "så här är alla människor" då blir man irriterad. Trångsynt är vad det är!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback