vilken dag!

känslan jag har i kroppen just nu är mest något depressions liknande och så trötthet, om det nu är en känsla? jag har varit så här trött nu i flera dagar, som om att jag skulle kunna somna rakt upp och ner, på fläcken. jag förstår inte riktigt vad dessa perioder beror på och varför de är återkommande. men antagligen är det på grund av hur jag mår psykiskt.

hursomhelst så började dagen idag på akuten. lagom skoj?!
tommy har haft någon allergisk reaktion av något slag, det började inatt men nu har det väl lugnat sig det mesta, då han är hög på allergimedicin. läskigt det där! ..och jag hoppas de hittar nåt när de väl testar honom (om en sisådär 4:a veckor), för det är riktigt olustigt hur det bara kan hända. ..men han mår bra nu i alla fall och det är det viktigaste!
..detta och mitt redan relativt dåliga mående gjorde inte saker och ting bättre. jag mår verkligen inte bra i själen. det här beror på flera saker som jag förmodligen inte kommer att dela med mig av här, inte mer än i kryptiska och märkliga inlägg förstås, som det nog bara är jag som förstår.
..men jag hoppas att jag känner mig bättre snart, men just nu är det bara för mycket med det mesta.. det känns som att jag går runt i tjock dimma.
..som tur är finns det vissa ljusglimtar ibland, som när jag är i skolan och får träffa alla suveräna människor i klassen, eller som idag, när jag gick till Dessan och bara "var" och hade det bra. utan dessa stunder vore saker och ting förmodligen ännu sämre. det är tur att ni finns!

Kommentarer
Postat av: lisa

Tänke bara tipsa om min tävling :)
pris: bamboo örhägnen!

http://lisaholmqvist.blogg.se/1208189702_tvling.html

Postat av: Sweet 16´s blogg

inte kul me akuten!

2008-04-14 @ 19:39:32
URL: http://performance.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback