W.T.A.I.

JAG VILL DIT!
..men tyvärr finns det inga pengar till övers för det, framför allt inte när det handlar om 860*2. visst, hade pengarna funnits så hade det vart värt varenda öre, det är ett som är säkert! nej usch, jag måste sluta tänka på det nu.. och är det så att någon av er som läser det här ska dit så TALA INTE OM DET FÖR MIG! jag är inte på humör för att vara glad för någon annans skull, inte just nu i alla fall haha!

idag blir tommy ännu äldre, hua! ;) vi väntar på att ett blomsterbud ska komma, lagom spännande. jag tycker att det är intressant hur man blir uppbokad för att vänta på ett bud, eftersom de sa nåt i stil med (när de ringde vid nio imorse) att "det åker en bil om en timma och du borde få blommorna några timmar efter det". är det bara jag som tycker det känns knepigt?
jag vill i alla fall ut på en promenad och vill ju gärna att tommy ska följa med. men nej, jag får väl diska eller något annat spännande så länge, för här vill jag i alla fall inte sitta o uggla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback