det lär bli toppen!

de första timmarna av utbildningshelgen är över och det känns jätte bra! det var ett helt gäng av bra människor, så det kommer med all säkerhet att bli massor av bra samtal i höst. =)
på väg hem började dock huvudvärken komma smygandes, som troligtvis beror på att jag satt snett under en föreläsning på 1½ timma.. det är inte bra för någon nacke skulle jag tro. så tog alvedon när jag kom hem, men det har ännu inte hjälpt så mycket.. jag får hoppas att lite sömn hjälper. tyvärr medför detta, plus allmän trötthet (och så klart att det är utbildning i helgen), att jag inte orkar följa med dessan ut ikväll, vilket jag är hemskt ledsen över. men det kommer fler gånger, jag är för en gång skull i en period då jag är sugen på att gå ut, så jag hoppas att det håller i sig tills nästa tillfälle ges!

nu ska jag mysa lite med älsklingen som har kommit hem efter en tredagarskurs, sen blir det nog sängen rätt tidigt som det känns just nu.

Kommentarer
Postat av: Sofiia

nacke´ , är det ungefär som globén? ;)



Låter skönt att det är ett bra gäng, låter dessutom som en riktigt bra och givande kurs! :)



Hoppas allt gått bra med flytt och så? Jag ska försöka komma på inflyttningsfesten, hoppas nån vill köra mig! :)



Kramar!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback