ett brev på posten

idag fick jag brev från min arbetsgivare, det var ett tackbrev för den här sommaren och så en liten present, en trisslott. tack så jätte mycket tänkte jag och skrapade, men tror ni att det var någon vinst på den? självklart inte. om de ska bemöda sig med att skicka ut en "present" som tack så kan det väl vara nåt som man har glädje av, eller hur? förra året fick jag i alla fall en biobiljett, det känns mer okej på nåt sätt, jag menar hur stor är chansen att man vinner något på en trisslott? (ja, ni kan googla upp det och kolla själva så får ni se).

hursomhelst. igår blev jag, tessan och mikaela bjudna på middag hos dessan, supergott var det och tommy hade tur som kom alldeles lagom till kaffet och den jätte goda efterrätten! det var en mysig kväll med undebara människor. =)

idag har jag inga särskilda planer, förutom en dejt med tvättstugan mellan 16-20, det ser jag verkligen fram emot! heho..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback