förlovade i två år

idag är det två år sen vi förlovade oss, det är alltså två år sen (och lite till) som vi flyttade hit, den 16:e augusti 06 blev vi eskilstunabor. tiden går så jäkla fort.. men jag har haft det bra, en stor del av tiden! men det har vart mycket tvärtom, men hur mycket jag än har trott att "botten är nådd" så är det aldrig riktigt så och det är ju bara väldigt bra! ..sen får jag nog tacka mig själv också, för att jag inte ger upp, även om det finns en baksida på det också, för ibland måste man kanske ge upp..

aja.. igår började skolan, 3:e året är nu påbörjat och det känns bra och roligt än så länge, hehe.. det räckte med att få se alla bra människor i klassen för att en positiv känsla skulle infinna sig hos mig. =)

efter skolan hämtade kusinen upp mig och tommy för att åka till ikea. där blev det först obligatoriska köttbullar för killarna, för min del blev det pasta med köttfärssås, som inte alls var god, men just då var jag så hungrig så det slank ner i alla fall. efter maten var det bara att sätta igång, listan hade som sagt blivit ganska lång.. och tre timmar senare, vid stängningsdags så var vi ute och hade hela bilen full av prylar. väl hemma var det bara att sätta igång och skruva ihop grejerna och ytterligare ett par timmar senare så hade vi kompletterat vårt hem med ännu fler ikea-saker, haha.. men fint lär det bli när allt är fixat och i ordning!

..jag ska nog ta och greja lite nu faktiskt.

Kommentarer
Postat av: Linda

GRATTIS! tiden går fort som attan! kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback