jaa!

imorgon bitti kommer målaren hit, det ska bli riktigt skönt att få tapeterna ordnade så vi kan fixa och dona klart här. jag hoppas det går fort.. och jag hoppas att tapeterna blir bra, vi valde de två som såg okej ut i katalogen, så ja, vi hade ju inte så mycket val, men det blir nog bra! ..allt är bättre än det som sitter på väggarna nu kan jag ju säga, haha

annars är det bra, jag är ledig för igår var sista dagen på jobbet, men man vet ju aldrig om de ringer och vill att jag ska komma någon annan dag, men till dess är jag ledig i alla fall. det var lite trist att sluta igår, jag har ju så bra jobbarkompisar, det är dom som gör dagarna på jobbet så bra som de faktiskt (oftast) är!

ja annars så vet jag ju vad jag har att göra idag i alla fall, jag ska tömma rummen som ska omtapetseras, det ena är lätt men i det andra står det hur mycket grejer som helst känns det som.. men, men det ska nog gå bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback