lönespec

det är soligt ute, hur länge då tänker jag direkt? det har svängt jäkligt fort de senaste dagarna, på bara några minuter kan det gå från strålande sol till ösregn. jaja, så är det.. men ska det verkligen bli höst nu? jag var säker på att det skulle bli sommar igen, men nu är jag inte det längre.. fast jag har för mig att det var jätte fint och nästan som sommar förra hösten, ända till oktober i alla fall, men jag minns kanske fel? aja, vi får hoppas på det bästa. =) om inte annat så längtar jag till höst, det är så mysigt på något sätt!

idag har jag slappat hela dagen och något annat tror jag inte det blir heller, jag ska skriva in en massa recept i min fina receptbok som jag har fått, så slipper det ligga massa lösa lappar överallt. spännande va? förresten vad jag längtar tills på måndag då jag får lite pengar, då ska jag köpa massa mumsiga ingredienser till bröd och musli bland annat, jag har längtat i flera dagar nu på att få göra det, haha

jag fick lönespecen idag och den visade på några fler tusenlappar än vad jag hade räknat med, så det var väldans positivt. =) får hoppas att tommy också får en hyffsad lön så att det kan bli en tur till IKEA snart så vi kan få fixat klart här hemma.

igår köpte jag förresten ett supergott te, jag var ute efter ett lakritste och det fanns, men vi blandade det med jordgubb- och fläderte och det blev supergott!


det blev även en ny telefon igår.. touch!


nej, nu ska jag ta och skriva ner de där recepten.
..har jag tur så kommer kanske bästaste bror och hälsar på en stund lite senare, det vore väldigt kul! =)

Kommentarer
Postat av: Sofie

Shit vilken snygging till telefon, är den bra?

Härligt o höra att det verkar som att flytten har gått bra o så!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback