dan före dan

imorgon är det julafton, det känns lika lite som det gjort de senaste åren, tyvärr. ja för lite synd är det ju, den där känslan dagen innan julafton var verkligen speciell. jaja, den kanske kommer igen någon gång, när/om jag får någon unge eller två, jag kan ju hoppas på det i alla fall. =) men, men det känns nog mysigare ikväll när vi kommit till bettna, robin är snäll och kommer o hämtar oss när tommy slutat jobba. så slipper vi åka tåg imorgon, tycker om julaftonsmorgonen, så vill gärna ha lugn o ro då, inte något jäkla tågguppande hehe.. nej, då ska det vara tända ljus, en kopp kaffe eller te, skinkmacka och underbart sällskap. =)

nej, dags att ordna med tvätten, diska och packa klart det sista.

ha en underbar jul darlingar!







Kommentarer
Postat av: Ida

God Jul på dig med o krama om min bror så mycket. så hoppas jag att vi kan ses snart.



Kram kram

2008-12-23 @ 21:34:43
Postat av: Sofia

Usch och fy vad trisst! :( Jag har tack och lov klarat mig från det hittills, håller tummarna för att jag ska slippa det!



Ni får ta hand om varandra, och försöka ha ett riktigt gott slut ändå! Och såklart ett riktigt gott nytt år!



Puss & Kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback