doesn't feel right

nej, det känns inte alls rätt. det känns olustigt och konstigt.
jag vill bara ta itu med det, säga som det är och ha det avklarat.
men det gör jag ju sällan. fast jag hoppas jag gör det dock, så jag växer lite.
konstigt känns det hursomhelst och så vill jag inte ha det.
jag känner mig undanskuffad och lite glömd.
är det verkligen mitt fel? visar jag inte att jag finns?
jaja..

några julklappar blev det inte köpta idag, vi grejar med det imorgon i stället, vädret skulle förhoppningsvis bli bättre då.
nej, nu bli lite myspys. =)

Kommentarer
Postat av: Dessan

Emma! Du är den enda som kan hjälpa mig! Haha!

Vad önskar du dig i julklapp?!!!!!



Saknar dig!

Puss

Postat av: emma

jag kan inte komma på en enda sak att önska mig, som man kan köpa för pengar..

puss!

2008-12-21 @ 00:48:19
URL: http://kalltkaffe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback