märklig känsla

usch vilken trist och tråkig blogg jag har, eller i alla fall har haft den senaste tiden.. fast det beror förstås på hur jag ser på det. jag skriver här för min egen skull och har alltid gjort det. då kanske ni tänker att jag lika gärna kan skriva en dagbok för mig själv, men nja, det är inte riktigt så heller. självklart skriver jag för er också, för/om ni är intresserade, vilket en del verkar vara av någon anledning. men mest av allt så skriver jag för att kunna gå tillbaka och läsa. jag kan se vad som händer under åren, vad som förändras och olika mönster. det är spännande. det händer väldigt många gånger att jag kan gå tillbaka i bloggen och kolla när jag gjort vissa saker och det är kul!
hursomhelst så var det inte alls det här som jag skulle skriva om..

jag mår inget vidare idag. eller tidvis har jag gjort det. stunderna på praktiken är verkligen jätte bra och jag trivs så himla bra där borta, människorna är underbara! men några stunder idag har det inte vart så bra, jag har mått lite konstigt och vid några tillfällen har jag blödit jätte mycket näsblod. det var främst vid första tillfället, då stod jag inne på toaletten i en kvart och det forsade i princip. jag var lagom dåsig efteråt kan jag ju säga. hursomhelst så gick det bättre framåt lunch, men en konstig känsla har funnits i kroppen hela dagen. jag känner mig nedstämd men ändå lugn. jag vet inte om allt det här beror på det som ska hända i morgon. jag ska till sjukhuset, då jag har fått en tid jag väntat på länge. men jag känner samtidigt ingen större oro inför det, jag får ta det för vad det är och vara glad för att det äntligen blir av, det är i alla fall så jag försöker tänka. men kanske är det mitt bortträngande av det här (men även andra saker) som visar sig i hur jag mår. förmodligen är det så. jag har svårt att ta på känslan och jag har svårt att förklara den..

nu till någonting annat. igår var sista ellen-träffen, det känns lite trist men samtidigt bra för det känns som att vi åstadkommit något och att tjejerna har haft det bra när de vart på våra träffar. det är det viktigaste! i alla fall så hade vi en vanlig träff först och sen gick vi till ming palace och käkade. ett bra avslut på en rolig och givande termin. =)

nu ska jag sluta skriva, även om jag skulle kunna fortsätta i evigheter för att det är så mycket som vill ut.. men jag hoppar det. kanske för alltid. vi får se.

jag hoppas att allt är bra med er i alla fall!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Sjukhus är inte kul! :(

Ska hålla alla tummar jag hittar för att det ska gå bra i alla fall!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback