tillskott i familjen





känner ni igen sötnosen? =)
(då pratar jag förstås inte om linslusen olliver som ni med all säkerhet känner igen..;)

det är ju isa, underbaraste kissen som bott på vänhem tidigare.
nu ville/kunde inte pappa ha henne kvar, då sa jag självklart att jag ville testa att ha henne här!
hon har vart lite knepig i några år då hon har stuckit iväg och ibland vart borta väldigt länge, nu senast var hon borta i fyra månader. jag tror att hon behöver en trygghet, på vänhem så är pappa borta och jobbar ganska ofta vilket gör att det inte alltid finns någon där hemma. egentligen har det vart konstigt sedan jag flyttade och sen när mamma flyttade förra sommaren blev det ännu värre. det känns självklart olustigt att ha henne inne, hon som är van att vara ute. men hittills har det inte vart några problem alls, hon har inte visat några som helst tendenser på att vilja gå ut.
jag hoppas verkligen att det här ska gå bra, vill ju att hon ska må så bra hon bara kan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback