trött

jag är helt slut och skulle nog somna direkt om jag la mig. jag har sån jäkla huvudvärk, som så många andra dagar.. nu är det kanske sviter från förkylningen då bihålorna fortfarande inte är okej och så har jag ont i nacken också vilket säkert gör sitt. hursomhelst så måste jag ignorera det och i alla fall försöka ta itu med ekonomin. jag är väldigt sent ute då tentan är på torsdag, men jag ska i alla fall försöka, då har jag gjort den. går det åt skogen så gör det.

idag har det i alla fall vart en givande dag på praktiken, gjort lite grejer för "första gången" och sådär, alltid spännande.
så ja, så är det med det.. jag kan knappt tänka, hur ska jag kunna få in nåt i skallen då? jag blev nästan rädd förut då min handledare skulle försöka förklara vägen till ett ställe vi skulle till och jag inte kunde se framför mig hur det såg ut där osv, något som jag aldrig har problem med annars, jag kan verkligen inte fokusera. =/

aja, jag har tagit alvedon i alla fall så jag hoppas det hjälper lite.

Kommentarer
Postat av: Maria

Jobbigt med förkylning, min har just gått över. (eller nästintill). C-vitamin är ett väldigt bra tips! C-vitamin i massor! =)

Postat av: Anonym

fy, det enda du skriver om är hur sjuk du alltid är.

stackars din omgivning?

2008-12-10 @ 14:32:35
Postat av: emma

ja, precis vad jag påpekat i något tidigare inlägg..



men hur ska jag behaga min omgivning tycker du då?

..och hur kan det vara synd om min omgivning för att jag skriver i min blogg att jag (alltid?) är sjuk?

2008-12-10 @ 14:43:23
URL: http://kalltkaffe.blogg.se/
Postat av: Dessan

Mäh idiot! Emma är en av mina bästa vänner så fan ta dig som skrev kommentaren! Som vän vill man alltid veta hur ens vän mår och känner! Bra eller dåligt, jättebra eller kasst, glad eller ledsen.



Älskar dig gumman!

Puss

2008-12-10 @ 20:01:07
URL: http://dessa.blogg.se/
Postat av: christine

Ja usch på den kommentaren.. läs inte emmas blogg om du tycker det e jobbigt!



Har också lyckats med huvudvärk, dumma ekonomi imorn.. tänk om linsan kunde skriva åt oss båda?;)



Kramar till dig emma!

2008-12-10 @ 20:50:54
Postat av: emma

sötnosar! jag tänkte skriva ännu ett "sjukt" inlägg, men jag skippar det ikväll. jag mår inte bra, men har vart hos läkare o fått medicin nu. så snart ska jag nog vara frisk så jag kan skriva om nåt annat. om det nu är möjligt ;)



puss darlingar!

2008-12-10 @ 22:35:38
URL: http://kalltkaffe.blogg.se/
Postat av: "Linsan"

Varför ens läsa om man inte gillar det som står? Och sedan till och med kommentera? Usch vad onödigt. Man får skriva vad man vill i sin blogg.



Men så ni talar om mig här ;) Hade gärna skrivit era tentor om det varit möjligt! :D (Men även jag har huvudvärk ikväll :P) Men krya på dig Emma och lycka till imorrn tjejer!! Jag ska hålla tummarna så ni scorar högsta poäng! Massa kramar

2008-12-10 @ 23:39:52
Postat av: emma

tack linsan! men det blir ingen tenta för mig, har alldeles för ont i huvudet fortfarande. =( hoppas verkligen jag klarar nästa tillfälle, när det nu är?!

kraam på dig!

2008-12-11 @ 06:57:40
URL: http://kalltkaffe.blogg.se/
Postat av: Anonym

tar tillbaka den där kommentaren.

efter att ha läst lite mer ser jag att du verkar va en väldigt söt och ambitiös tjej. och finfin på bilderna.

jag ber om ursäkt //G

2008-12-11 @ 09:17:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback