det lönar sig!! =D

wee VG på senaste tentan, alltså högsta betyg på den svåraste tentan hittills!
jag är så jäkla glad och stolt över mig själv! för en gångs skull..!
..och jag tackar christine för alla timmar på msn, hehe.. det är samma visa varje tenta, men den här gången satt vi i en vecka och timmarna bara flög iväg.. men slutresultatet blev ju uppenbarligen bra! =)
nej, jag ska sluta ösa över er med min lycka och hålla tummarna för att det gick lika bra för de andra i klassen! =)

..det här måste firas!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Wei, suuuperstort grattis! Fanken vad kul för dig att det gick så bra! :) Fira ordentligt! :) Kramar!

Postat av: Sofie

GRATTIS! Gud va skönt att det går bra!

2008-02-01 @ 19:43:41
URL: http://thedaughterofrock.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback