fääärdig!

sådärja, nu är tentan utskriven och ligger i ett slutet kuvert, det känns riktigt skönt!
nu får det gå som det går...
idag har jag mest läst igenom och redigerat och jag började dagen med att läsa igenom för att se vad jag kunde ta bort, men vad gjorde jag? skrev dit saker i stället, så klart! emma-stilen ;)
nu blev det på pricken 10 sidor, en entertryckning till och det hade blivit 11, haha
det är inte bra, eller så är det just det? jag vet inte... men det vore kanske bra att kunna skriva bättre på mindre plats, men förhoppningsvis så upprepar jag mig inte allt för mycket, utan behövde alla de där 10 sidorna...
aja, nu är det som det är..
..vi ska iväg om ett tag och lägga den på lådan, sen blir det semester! =)

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Nja inte så jättenöjd med tentan, känns som den är nåt jag slängt ihop i all hast, men men ;) Vi klarade iaf grupparbetet, har ju fått resultatet :)

Postat av: Linnéa

Värsta schysst! Jag har inte photoshop tyvärr, men kanske kan knåpa ihop nåt ändå haha kanske inte blir lika snyggt men ska se vad jag kan ordna :)

2008-02-22 @ 13:09:07
URL: http://linneeaah.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback