galen dag på mdh

dagens planer var grupparbete på mdh, sagt och gjort!
rätt galet har det varit med mer eller mindre djupa diskussioner om allt från nyttig mat till blondinbella... däremellan har det klämts in ett och annat samtal om grupparbetet, turligt nog! hehe men en bra dag på mdh har det allt varit, det känns bra att få omges av roliga människor!

när jag kom hem slogs jag av doften av kanelbullar som tommy höll på att baka. hans första gång tror jag han sa, men det de var så goda så det tror jag inte på! och nu står han och fixar käk till oss, lyckligt lottad jag är va? ja, ibland så är jag allt glad för att jag har en karlslok här hemma.. hehe

Kommentarer
Postat av: Eva-Maria

Haha, Blondinbella är svår - hur mycket man än inte vill erkänna det kan jag inte låta bli att läsa med förundran eller förskräckelse vad hon hittar på =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback