grej och fix

det är soligt och fint väder ute idag också, lovely!
..men vi har hittills spenderat dagen inomhus i alla fall, men det blir nog ändring på det om en stund. jag tänkte gå till skolan och skriva ut lite saker och så gå till apoteket och köpa försvarets hudsalva, min och tommys absolut största last, vi blir galna om vi inte har det hemma, det är rätt illa hehe

annars har vi grejat lite här hemma.. vattnat blommor, bytt akvarievatten och så, så det är fixat innan vi åker imorgon bitti. jag tänkte släpa fram dammsugaren också.. men jag vet ärligt talat inte hur nödvändigt det är eftersom vi ändå inte ska vara hemma.. men i alla fall ;)

om ett tag kommer kusinen hit, vi ska spendera resten av dagen tillsammans och så sover han här och tar med sig olliver och lämnar honom hos mamma imorgon, väldigt snäll! =) det ska bli kul att se hur lång tid det tar innan mamma blir smått galen på vår lilla terrorist

image238

Kommentarer
Postat av: Sofie

Eran terrorist är ju bara så söt :)
Hoppas ni får det trevligt härborta, vem vet vi kansek springer på varandra, hade varit kul.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback