hängig

jag har varit rätt hängig hela dagen...
i flera dagar nu har jag känt av nåt i halsen, men det har mest hållit i sig på morgonen men nu har det suttit i hela dagen. =/
jag hoppas verkligen inte att jag blir sjuk! jag har i och för sig inte varit sjuk på länge nu, men jag vill verkligen vara pigg till seminariet och för att kunna skriva på tentan...
apropå tentan så fick vi den idag, den ska i och för sig inte in förrän den 25:e så det är väldigt lugnt än så länge, men det är skönt att vi får den så tidigt så slipper man stressa! men det blir jobbigt sen i andra kurser, då man bara får en vecka på sig, shit vad man känner sig stressad då helt plötsligt, hehe
det är rätt lyxigt att ha det som vi har det just nu, det måste jag nog erkänna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback