idag har jag (del 2):

sen jag skrev sist har jag ägnat mig åt saker jag inte behöver skriva om här, men även en del annat ointressant som att möblera om i akvarierna till exempel, en mer spännande tillvaro än så är väl knappast möjlig? fast å andra sidan, hade jag varit ute efter spänning hade jag nog fixat lite av det också, jepp..
dessutom har det, från regnet sen min promenad, lyckats bli ett rätt rejält snötäcke utanför, det verkligen vräkte ner under ett par timmar.. och jag är rätt så sugen på att slänga mig i en snöhög faktiskt. av fler än en anledning..

vad som sker resten av kvällen vet jag inte, men ett glas vin eller två lär ju slinka ner..
..jag borde även få i mig någon annan slags föda, det har inte blivit så mycket mer än frukost på den fronten idag. not so good..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback