krogsex eller känslosex?

själva sexens olika namn är otaligt många fler än jag nämnt ovan, men frågan kvarstår ändå: sex med någon slags känsla eller sex för sexets skull? att sätta på någon är skönt, precis som att bli påsatt (så klart!), det kan de flesta av oss säkert hålla med om, right? men att sätta på någon för att det är skönt och sen skita i resten, är det verkligen så käckt? ja, rannsaka er själva nu! minns man det där sköna sen, eller är det enda man minns "slit av, sätt på och sen gå"? jag kan ju tänka tillbaka själv, ett och annat sex utan känslor kan man väl ha råkat ut för, så att säga. det kan alltså ha hänt. och det har nog hänt de flesta av oss. men vari ligger spänningen i jakten på det där känslolösa sexet som så många söker ständigt och jämt (vad jag har jag hört)? att dra lite i chorizon eller ta fram mr rabbit känner jag som ett alternativ som skulle innebära väldigt mycket mindre ångest, för visst får vi ångest? jag har i alla fall fått ångest..

men vafan, skit i min ångest, jag slipper den ju nu när jag kan få snopp när jag vill (mohaha..).. hursomhelst, så kommer mitt resonemang utifrån ett samtal som jag just nu för på msn. det handlar om att köra på eller att inte köra på, våga satsa eller inte satsa. satsa på att någon överhuvudtaget vill ligga med än och alltså inte vart man ska lägga satsen, så att säga. när vågar man satsa och köra sitt race, när ska man skita i eventuella hinder för att få det där möjliga fantastiska förhållandet med en person man verkligen tycker om, men som kanske ändå tycks tvivla någonstans på vägen. men är det inte så att oavsett alla tankar man har och hur mycket man än bollar med andra så är det ändå ens egen vilja som styr? och visst är det så att man för att kunna vinna måste våga riskera att ens känslor blir överkörda en bit på vägen. thats life liksom. sen väljer man att svänga av för en krogrunda där x antal känslolösa skjut står som på rad och bara väntar, för att öka på egot lite (eller snarare ångesten, kanske?) det här för att sedan dra vidare på nya mål. nya mål utan tankar på förhållanden, en stund..

vilket ihopplock av lösdrivande tankar som kan vimla omkring i huvudet en torsdagskväll? så fantastiskt underbart att ni får ta del av dem här, eller hur? nej, skämt och sido, det är dags att dra täcket över huvudet känner jag.

syns imorgon, möte 10.00 på msn, jag kommer vara där!
nattinatt.

Kommentarer
Postat av: Sofia

Ja den där ångesten du vet! Det är ju faktiskt den som man minns efteråt, och inte det där andra! Det är därför jag numera lagt ner sådant! Å andra sidan är jag väl inte ute och jagar ett förhållande heller, just nu känner jag att livet är sjukt mycket härligare utan båda! =)

2008-02-08 @ 17:51:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback