märkliga väderlekar

ja, precis som Linnéa skrev så kan man ju faktiskt börja fundera på det här med vädret, ena dagen är det strålande sol, verkligen vårvärme och så nästa är det riktigt kallt, grått och trist. jag tycker att det är märkligt, eller oftast tycker jag att det är märkligt, ibland ter det sig ganska självklart. ibland funderar jag på hur människor önskar sig sol och värme året runt, ja nästan dygnet runt, jag undrar hur man tänker om man vill ha det så? men i slutändan är det förmodligen önsketänkande, och jag vill också ha det så, ibland. men när jag väl tänker logiskt på saken så vill jag ha riktiga årstider, jag vill ha regn för det behövs regn och jag vill att det är snö och kallt ibland för att det är naturens gång, eller det var i alla fall naturens gång.. men som det ser ut att gå nu så kommer det bli helt snedvridet för alla växter och djur.
..fast å andra sidan så är det här kanske en del av utvecklingen, en eventuell istid kanske närmar sig, för det går ju i cykler så ja, varför inte. det kanske är naturligt det här också?
aja, det är som det är hursomhelst och jag gör det jag känner att jag kan och vill för att förändra saker och ting, men jag tänker inte försöka förändra de saker som inte går att göra någonting åt..

idag har jag inte gjort så mycket, mest suttit framför datorn och slöglott.
men jag har även funderat lite på tentan och skrivit lite anteckningar och så, så det känns bra!
..den här tentan känns faktiskt okej, jag tror att jag vet vad jag ska skriva i alla fall, så det borde gå rätt så smidigt.
jag hoppas det i alla fall ;)

nej, nu får det bli lunch känner jag!

Kommentarer
Postat av: Linnea

Vad duktig du är som har koll på tentan! Jag är ett stort frågetecken haha.

Postat av: Sofie

Hej!
Vad tentar ni om nu? Jag har prov imorrn på hjärtat, känns inte så uppflyftande men men.
Det du skrev om årstiderna, så har jag också suttit o tänkt det sista, skönt att det inte bara är jag :)

2008-02-12 @ 15:28:46
URL: http://thedaughterofrock.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback