munkedal

image236i helgen drar jag och tommy iväg.
till munkedal. =)
..och det ska bli så oerhört skönt!
även om resan dit fick ett litet annat syfte än vad vi först hade tänkt, så hoppas jag att de här dagarna (eller snarare veckorna) kommer bli suveräna, faktum är att jag är rätt säker! =)
visst kommer det att kännas tungt den 28:e när det är begravning, men då får vi i alla fall ett avslut, fast vi önskar nog alla att sånt aldrig skulle behöva göras.. =/ men så är det hursomhelst och jobbigt kommer det att bli, det tvivlar jag inte på..
..men alla andra dagar, vi ska ändå vara där i 15 hela dagar, kommer att innebära att vi får umgås med massor av bra människor och det kommer nog bli ett och annat partaj, men framför allt så får tommy (och jag med för den delen) återse sitt bohuslän och bara det är värt väldigt mycket!
wee jag längtar ^^



image237
hovenäset, kungshamn.


Kommentarer
Postat av: Sofie

Åh ska ni komma hit, det vore super kul o ses, ta en kaffe eller nåt kanske, om ni hinner.

Pappa har bestämt sig för att avliva min älskade rottweiler :( hon är 12år och min absoluta bästa vän, folk tycker säkert jag är töntig men jag hade inte levt ida om hon inte hade varit vid min sida då jag gick egenom min seperation med min fd :(


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback