nattis

nu blir det snart natten, men innan sovdags så får det nog bli ett avsnitt av någon serie vi har på datorn.. mys. =)
imorgon blir det förmodligen en sväng till lysekil, så ser i alla fall planerna ut just nu.. där blir det nog att spana in havets hus, vilket absolut inte är mig emot!

hoppas ni i klassen får det bra på kursstarten imorgon!
..och hoppas jag inte missar allt för mycket för att jag inte kan vara med. begravningen är på torsdag, så jag missar ju både kursstarten och torsdagens föreläsning.. men förhoppningsvis så gör det inte allt för mycket.
..men berätta gärna om det är nåt ni tycker jag borde veta =)

Kommentarer
Postat av: CusCus

klart det blir fina bilder e ju ingen skit kamera man har nu som sagt ..
hade en olympus sp-500 UZ innan . .eller jag jag har den med men använder helst 400.an nu mera ..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback