snöslask

idag har det varit en söndag som en söndag brukar vara i mitt liv, sådär lagom seg..
..men lagom är ju bäst, right?
hursomhelst så väckte tommy mig runt halv tio och sa att kaffet var klart, värsta servicen! ..och inte illa att han var uppe före mig hehe.. men, men det blev i alla fall kaffe och frulle framför nya avsnittet av Lost, det var mys!
sen var det dags för en promenad och jäklar vad det snöade! vi var väl ute i närmare en timma och vi var rejält blöta när vi kom in kan jag ju lova! ..och det är sådana här dagar jag önskar att jag inte behövde ha glasögon 24/7, jag såg ju i princip ingenting av all snö som absolut skulle landa på mina glasögon.. nej, glasögonvindrutetorkare nästa! haha



Kommentarer
Postat av: Sofie

Åh kan inte du uppfinna det, känner också det dom dagarna jag använder mina glas att det vore bra gött, så du kan väl ta patent på det? :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback