soligt och fint

det var jätte fint väder igår, fast det blåste en hel del.. men det gör det väl alltid på västkusten?! det är soligt nu också, så det får bli en promenad vid havet om en stund tänkte jag. =) för vad jag förstår så ska det kanske till och med snöa ikväll?!

begravningen igår var som begravningar "brukar" vara.. ledsam med fin, så rofylld på något sätt.. men det finns egentligen inte så mycket att säga om det, det kommer ändå att ta ett tag att smälta alltihopa även om Gun inte var så jätte nära mig så tar det ändå hårt, eftersom det berör Tommy så mycket. jag hoppas att hon sover gott i alla fall.

på måndag åker vi hem igen och på tisdag är det skola.. jag känner mig rätt så lost nu när jag missat en vecka, trots att det bara har varit två dagar med skola. men, men jag kommer förhoppningsvis in i det ganska fort!

nej, nu ska jag dra med mig Tommy ut en sväng.. men han kommer nog inte att misstycka. =)
senare ikväll blir det tacos och öl hos Jessica, det blir fint det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback