@ västkusten

jajamen, jag och tommy har anlänt! =)
igår eftermiddag, runt två-snåret, var vi framme i dingle hos tommys farmor och farfar, efter en resa på lite mer en sex timmar, eller ja, fem var det kanske bara med tanke på all väntetid och så... hursomhelst så var det oerhört skönt att komma fram, jag avskyr verkligen att behöva sitta still så länge!
efter lite middag så blev vi hämtade av tommys pappas fru som körde hem hos hit, där vi är nu och kommer vara under den största delen vi är här, skulle jag tro i alla fall. vi har inte riktigt planerat hur dagarna framöver kommer se ut, så vi är öppna för förslag ;) jag vet bara att tentan ska bli klar så fort som möjligt så att jag kan skicka iväg den, jag hade tänkt att göra det på torsdag, senast! ..och jag har skrivit rätt så mycket idag så det ska nog gå bra.

ja, det var väl det.. nu ska jag skriva klart "fakta-delen" på tentan, så är det bara att ordbajsa en jäkla massa sen ;)

Kommentarer
Postat av: Sofie

Välkomma till hit :)
*vinkar från Svarteborg*


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback