5:e timman

jag sitter och pluggar, den tjocka boken "handläggning inom socialtjänsten" ligger uppslagen bredvid mig..
jag börjar känna mig seg och hungrig nu, är inne på 5:e timman idag och borde egentligen vara ganska nöjd med det.. men det är jag inte eftersom mitt mål för dagen inte är klart, fast nästan. jag har lite kvar att skriva innan jag kan känna att jag är nöjd för idag, men å andra sidan är dagen långt ifrån slut..

..men plötsligt fick jag ingen lust längre.
magont och ångest.
jag vet så klart orsaken och trots intensiva tankar kring tentan och alternativa tankar för annat, så kommer magontet inte försvinna, jag är maktlös i det här fallet.. och vad jag än gör så tycks jag göra fel, men det är ju typiskt mig att tänka så.

mat? ja, tack..
..fast jag är inte ens sugen på någonting. =/

Kommentarer
Postat av: Heléne

jag vet... hur det känns.. igår 6 timmar på biblioteket, o hela tiden var det bara uppsatsarbete. sen 4 timmar på kvällen, samma sak.

idag, 6 timmar på bibblan. o nu ska jag ha rast till 18, o sen minst 4 timmar..

Jag är fantastiskt less på min kurskamrat som jag skriver med. Jag är less på metoder o teman o "skit"..

Blev du klar med dagens mål? känns det okej?

LYCKA TILL!! :)
kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback