fjärilar

image227mors.. idag vaknade tommy och jag vid tolv så det känns som att den här dagen har gått väldigt fort. men vi har hunnit med att tvätta och traska till tuna park bland annat, så det är inte så illa ändå.. det som är mest illa är att jag fortfarande inte öppnat boken "äldres socialpsykologi", som jag ska ha två frågor om tills på måndag. men, men det är ju en dag imorgon också, eller hur?! på tuna park blev det ett spel till ps2:an och ett par fiskar, två stycken fina fjärilsciklider =)

nej, nu ska jag dricka lite vin och så tror jag det blir lite tv-spel.

Kommentarer
Postat av: Sofie

Åh tvspel, vad spelar du/ni? Önskar jag hade ett men min kära man tycker sånt är tråkigt, suck!

Postat av: Dessan

Hej gumman! Åh vad typiskt att vi alla tre var på Tuna Park samtidigt ovetandes om varandra, haha. Jag jobbade på Kicks på Tuna Park igår och idag :)
Vad gör du imorgon? Maria och Jennie tänkte komma förbi mig en stund men är inte jättesugen på att vara i min lägenheten eftersom jag inte orkat gjort så mycket där plus att Andreas håller på att flytta ut lite då och då. Men jag är i Hälleforsnäs just nu men jag tror att vi ska iun till Eskilstuna. Vi hör av oss i sådana fall :)

Massa kramar

2008-01-26 @ 22:07:03
URL: http://dessa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback