från partaj till feber

tre dagar in på det nya året, redan?!
..jag ska i alla fall berätta lite om dagarna som gått.
nyårsafton var toppen! det kom en hel del folk som fyllde våran lägenhet till max, men väldigt kul var det!
kvällen började med middag tillsammans med ida och maria =)


sedan droppade det in folk allteftersom och det dracks och snackades en hel del skit, som vanligt ;) singstar åkte förstås fram, dessan tjatade halva kvällen ;Þ så det skrålades som bara den innan vi vid tolvslaget begav oss ner på stan för att kolla in fyrverkerierna.. sedan blev det att traska hem hit igen, för en del av skaran i alla fall, och här blev den en hel del prat och käk i form av ost och kex, mums!

image198




image207

image208

dagen efter var lugn och jag var inte ens bakis, så skönt!
..MEN på kvällen så fick jag frossa och feber, fy fan vad jag frös!
jag sov med två tjocka täcken den natten men frös i alla fall..
..och igår mådde jag inte så bra heller, men hade inte så mycket feber på dagen, men magen var helt uppochner och på kvällen kom febern tillbaka igen.. =/
idag känner jag mig i alla fall bättre och jag hoppas att det håller i sig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback