handläggning hit, handläggning dit

sådär ja, ännu en fulländad dag bara bestående av en massa plugg, ja en himla massa plugg faktiskt.. antalet timmar är onödigt att skriva här kanske, men jag gick upp sju imorse och har haft "rast" 3 timmar ungefär. matten kan ni göra själva om det intresserar ;)
hursomhelst så är det med dubbla känslor som jag gör det här, en slags skräckblandad förtjusning på något sätt. för oavsett hur jobbigt det är periodvis att sitta och bläddra fram och tillbaka i olika böcker, läsa stycken hit och dit och anteckna en massa "kanske-bra-att-veta-saker", så tycker jag samtidigt att det är så jäkla kul eftersom jag känner att jag lär mig någonting!
..idag är i alla fall en dag som jag känner så, förmodligen eftersom jag känner mig nöjd med vad jag åstadkommit.
..morgondagen kan se annorlunda ut, men så får det väl vara i så fall.
jag uppskattar det nu och det är huvudsaken..

jag tog nyss en välbehövlig dusch med allt vad det innebär.. testade en ny hårinpackning jag fått av josefina, det ska bli intressant att se om det gör något för min kalufs. =)
jag har "glömt" att äta också, sen tvåsnåret ungefär.. det är nog inte så bra, så en kvällsmacka får det bli om en stund, ska vänta på tommy tror jag, så kan vi mysa lite ihop innan det är dags för en ny intensiv pluggdag imorgon.

jag hoppas ni har får en bra kväll allihopa, ja jag kan nog faktiskt säga det nu, för det verkar vara ett litet gäng som intresserar sig för min blogg.. och jag har ingen aning om vilka de flesta av er är. spännande va?
och nej, jag är inte ett dugg nyfiken heller..

Kommentarer
Postat av: Heléne

hehe
Well, You Know me..

Postat av: .Fiian

Jag är ALLTID intresserad! ;)

Tack för meddelandet på msn, det värmde! Var inte vid datorn men hade glömt att ändra status, lite synd när du var ute! :(

Lycka till med pluggandet nu! :)

2008-01-11 @ 00:20:56
URL: http://fiian.blogg.se
Postat av: Linda

jag ger mig tillkänna...:-) är en trogen läsare hihi
kram kram

2008-01-11 @ 11:42:14
URL: http://toudelou.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback