I found it!

leget är hemma i plånboken igen, wee! det är väldigt skönt att slippa beställa ett nytt!
idag var första dagen i skolan, första dagen 4:e terminen alltså.. jag vet inte riktigt hur det känns än, men det var kul att träffa klassen igen. föreläsningen var som de alltid är, i princip.. 5 sidor anteckningar, hehe.. men ja, de är nog bra att ha! hursomhelst så tänkte jag på hur tentan ska komma att se ut till den här kursen, något som känns självklart är att den i alla fall inte kan vara jobbigare än den sista vi hade, men det kände jag tentan innan den också hehe, så det ska jag nog inte ta för givet!

annars har dagen bestått av storhandling vilket var en mindre pärs.. men ja, nu är det ordnat och det är ritkigt skönt att ha mat så det räcker (och blir över) en månad framöver. =)

nu ska jag nog nörda mig lite..

Kommentarer
Postat av: Sofie

Åh va skönt att du hitta det! Alltid halv stressigt om man tappar nåt sånt. Skönt o höra att du haft en bra första dag, får hoppas det håller i sig! Härligt o ha storhandlat, ska jag göra på lördag morgon tänkte jag, hoppas ingen mer än jag tänker så. Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback